Як правильно обрати клініку репродуктивного здоров’я

Як правильно обрати клініку репродуктивного здоровя

Сучасні репродуктивні технології щорічно допомагають тисячам пар у всьому світі стати батьками. Допоміжні методики активно застосовуються в багатьох приватних лікарнях. Але як обрати дійсно хорошу клініку репродуктивного здоровя та досвідченого лікаря, який допоможе впоратися з безпліддям. Сьогодні даємо цінні поради, які допоможуть вам визначитися.

Обладнання

Кожна поважаюча себе клініка репродуктивного здоров’я повинна подбати про якісне оснащення лабораторії. Ембріони та гамети (статеві клітини) потребують спеціального режиму, вони не можуть жити поза організмом людини. Реакція на зміну температури, вологості, повітря може бути для них згубною. Тому хороший медичний центр має бути оснащеним якісним обладнанням.

Кваліфікація фахівця

Від рівня кваліфікації та досвіду лікаря залежить успіх вибору тактики лікування безпліддя. Хороший репродуктолог орієнтується не тільки в своїй сфері, але і в ендокринології, УЗД-діагностиці, хірургії, психології.

Не соромтеся цікавитися досвідом медиків, їх участю в профільних вітчизняних та міжнародних конференціях, стажуванням за кордоном і т.ін Досвідчений лікар із задоволенням дасть відповіді на запитання про свою кваліфікацію та професійний шлях.

Перший візит до лікаря і ваш психологічний комфорт

Лікування безпліддя – тривалий і непростий процес. Щоб він закінчився успіхом, вам з лікарем потрібно встановити довірливі стосунки. Тому перша зустріч репродуктолога з парою, яка мріє стати батьками, дуже важлива.

Репродуктолог повинен детально відповідати на ваші запитання, ділитися інформацією, налагоджувати двосторонній зв’язок з обома партнерами.

Коли потрібно звернутися в клініку лікування безпліддя

Репродуктивне здоров’я – складна система, на роботу якої впливає безліч факторів. Записатися на консультацію до репродуктолога варто в таких випадках:

• якщо вагітність не настає протягом року регулярного статевого життя без використання засобів контрацепції;
  • якщо жінці більше 35 років, і вагітність не настає протягом півроку регулярного статевого життя без використання засобів контрацепції;
  • непрохідність або відсутність маткових труб, патології або травми матки;
  • ендокринні захворювання і порушення процесу овуляції;
  • викидні та завмерлі вагітності, генетичні захворювання з боку батька або матері;
  • якщо у чоловіка діагностували спермопатію або порушення сперматогенезу.

Чим старшою стає жінка – тим більше ризиків для зачаття та виношування. Фахівці радять усім жінкам, які старші 35-річного віку спочатку звернутися в клініку репродуктивного здоров’я для консультації, а вже після цього візиту та повного обстеження починати планувати вагітність.

Запитання до лікаря

Інформація, яку Ви надаєте у цій формі, є повністю конфіденційною та буде використана виключно для надання письмової консультації електронною поштою та/або запису на консультацію до спеціаліста клініки генетики репродукції "Вікторія"

Вопрос к врачу

Информация, предоставленная в этой форме, является полностью конфиденциальной и будет использована исключительно для предоставления письменной консультации по электронной почте и/или записи на консультацию к специалисту клиники генетики репродукции "Виктория"